• Kako mogu naručiti proizvod u drugoj boji?
  • Na stranici proizvoda su istaknute boje, ukoliko boje nisu istaknute kontaktirajte nas putem chata, maila ili telefona.
  • Kako mogu naručiti proizvod po želji?
  • Najjednostavnije je da nam putem maila pošaljete sliku proizvoda koji želite. Ukoliko nemate slike onda detaljno napišite opis šta tačno želite.
  • Koliko košta da uradite proizvod koji nemate u Vašem web shopu?
  • Cijena je identična kao i za proizviod koji se nalazi u našem web shopu.
  • Od čega sve zavisi cijena?
  • Cijena najčešće zavisi od veličine.
  • Kojom kompanijom šaljete proizvode?
  • Sve proizvode šaljemo isključivo BH Express i EuroExpress brzim poštama.
  • Može li se proizvod pogledati prije preuzimanja?
  • Da, svi paketi se mogu pregledati prije preuzimanja i plačanja istog.
  • Na koje sve načine mogu platiti proizvod?
  • Trenutno možete platiti gotovinom, putem banke i PayPalom.
  • Nisam zadovoljan proizvodom, mogu li proizvod vratiti.
  • Naravno, ukoliko je proizvod neupotrebljen, te nije oštečen možete ga vratiti lično ili putem brze pošte.
  • Dobio sam pogrešan artikal, kakva je procedura zamjene?
  • Molimo Vas da nam dostavite sliku artikla, u najkračem roku poslat čemo ispravan artikal.
  • Ko plaća poštarinu za vračanje ili zamjenu artikla?
  • Ukoliko se Vama ne dopada artikal, ili iz nekog drugog razloga želite vratiti artikal onda poštarinu plačate Vi. Ukoliko je došlo do greške od naše strane onda troškove plaćamo mi.

Za sva ostala pitanja možete nas kontaktirati putem e-maila, telefona ili chata.